Rosep Hotel Restaurant Landgoed De 013-5232100: Kosten & Prijzen hond uitlaten individueel of in roedel.
013-5232100
fax : 013-5232199
Wat wij doen:
Rosep Totaalconcept
Een werkelijk unieke locatie met zalen tot zo'n 200 personen. Voor een intieme party of fantastische bruiloft. Landgoed De Rosep verzorgt uw feest of event compleet van A tot Z. Niet alleen op de dag zelf trouwens, ook tijdens de voorbereidingen kunnen we u veel werk uit handen nemen. Van het regelen van uw muziek en entertainment tot het samenstellen van partnerprogrammas of van een actieve outdoor activiteit. Omdat De Rosep officiƫle trouwlocatie is binnen de gemeente Oisterwijk, kan uw huwelijk hier wettelijk worden voltrokken. Wij helpen u graag met het samenstellen van een totaalprogramma. Met oog voor de kleinste details, maken we er een groots feest van!
Pure Luxe
Landgoed De Rosep telt 70 luxueuze kamers, waaronder diverse suites en junior suites. De kamers bieden uitzicht op de natuurrijke omgeving en zijn voorzien van alle denkbare faciliteiten. U overnacht dus feitelijk in een 5-sterren kamer voor een 4-sterren prijs.
Vergaderen & Evenementen
First class vergaderaccommodatie met ruim 20 unieke zalen die van alle gemakken zijn voorzien. Alle plenaire zalen hebben eigen voorzieningen zodat u ongestoord kunt vergaderen. Landgoed De Rosep is specialist in het begeleiden van uw cursus, seminar of vergadering.
Landgoed De Rosep is gekwalificeerd met 4 vergaderhamers. Deze classificatie wordt toegekend aan accomodaties met een zakelijke luxueuze uitstraling die voldoet aan de strengste technische vereisten voor vergaderen.Openingstijden:
Maandag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Dinsdag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Woensdag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Donderdag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Vrijdag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Zaterdag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Zondag : 12:00 - 21:30 24 uur per dag tel. bereikbaar
Carnaval : 09:00 - 18:00
1e Paasdag : 09:00 - 18:00
2e Paasdag : 09:00 - 18:00
Koningsdag : 09:00 - 18:00
Bevrijdingsdag : 09:00 - 18:00
Hemelvaartsdag : 09:00 - 18:00
1e Pinksterdag : 09:00 - 18:00
2e Pinksterdag : 09:00 - 18:00
Suikerfeest : 09:00 - 18:00
Sinterklaas : 09:00 - 18:00
1e Kerstdag : 09:00 - 18:00
2e Kerstdag : 09:00 - 18:00
Oudjaarsdag : 09:00 - 18:00
Kijk Voor Onze Speciale Arrangementen Tijdens De Feestdagen Op Www.Rosep.Com : 09:00 - 18:00 Service:
24-uurs service, Babyruimte / verschoontafel, Gratis offerte
Toegankelijkheid:
Begane grond, Gehandicaptenparkeerplaats, Rolstoeltoilet, Toegankelijk voor rolstoelen
Diensten:
Advies, Arrangementen, Bediening, Catering, Gastheer / gastvrouw, Organisatie, Planning, Vergaderarrangementen, Zaalgrootte aanpasbaar, Zalenverhuur
Faciliteiten:
Bar, Brasserie, Buitenruimte, Computer, Conferentiezaal, Congreszaal, Draadloos internet / Wi-Fi, DVD-speler, Flipover, Garderobe, Geluidsapparatuur / geluidsinstallatie, Meerdere zalen, Meubilair, Podium, Projectieapparatuur / beamer, Restaurant, Tennisbaan, Terras, Vergaderzalen, Zaal
Gelegenheid:
Beurs, Bijeenkomst, Conferentie, Congres, Cursus, Debat, Evenement, Feest, Huwelijk / bruiloft / trouwerij, Lezing, Meeting, Personeelsfeest, Presentatie, Receptie, Seminar, Symposium, Teambuilding, Training, Vergadering, Workshop, Zakelijk evenement
Arrangementen:
Buffet, Diner, Dranken, Eten en drinken, Lunch, Ontbijt, Overnachten
Soort locatie:
Conferentiecentrum / conferentieoord, Conferentiehotel, Congrescentrum, Groepsaccomodatie, Hotel, Trainingslocatie, Trouwlocatie, Vergaderlocatie, Zalencentrum
Zaalgrootte:
Tot 200 personen
Betalingsmogelijkheden:
Contant, Pin, American Express, Diners club, MasterCard, Visa
Aangesloten bij / Certificering:
Congres- en Vergaderclassificatie (4 hamers)